tani-kolagen.pl 
1. Salon kosmetyków profesjonalnych tani-kolagen.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.tani-kolagen.pl. Zamówienie można złożyć również faksem lub mailem. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, sklep automatycznie generuje e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Nie ma potrzeby odpowiadać na maile generowane przez nasz sklep.

Jeśli nie otrzymasz z naszego sklepu maila potwierdzającego złożenie przez Ciebie zamówienia, wystarczy wejść w zakładkę Moje Konto. Tam zobaczysz wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia.

3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie jego złożenia.

4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

5. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon.

6. Wszyskie oferowane przez sklep produkty są fabrycznie nowe.

7. Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (cena brutto). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

8. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Koszty wysyłki

9. Wartość zamówienia (kwota do zapłaty przez Klienta) to suma wartości produktów plus koszty wysyłki.

10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy. Przesyłki dostarcza Poczta Polska (PRIORYTET) lub firma kurierska (na terenie Polski). Naliczane koszty wysyłki obowiązują tylko terenu Polski. Wysyłka do innych krajów wg. obowiązującego cennika Poczty Polskiej.

11. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier
- przelewem bankowym na konto sklepu (przedpłata)

UWAGA: W przypadku przedpłaty prosimy nie dokonywać przelewu do momentu, aż nie powiadomimy Klienta o tym, że przesyłka została skompletowana i jest gotowa do wysyłki.

UWAGA: Jeśli wpłata nie nastąpi w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia, zamówienie jest automatycznie anulowane.

12. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.

Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail (sklep@tani-kolagen.pl) lub drogą pisemną na adres firmy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj.

Bieg 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu otrzymania towarów przez Klienta.

Zwroty prosimy kierować na adres:
COMPUTEX
25-011 Kielce
ul. Kapitulna 5 tel/fax: 041 3443202
mail: computex@pro.onet.pl

Klient ma obowiązek zwrócić sprzedawcy zwracany towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.

Zwrotu płatności (w tym koszty dostarczenia towaru) dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztam.i

Prawo do odstąpienia od umowy uprzedaży nie przysługuje w przypadku:
a. dostarczania zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
b. dostarczania towarów, które, po dostarczeniu, ze względu na swój charakter są w sposób nierozłączny połączone z innymi przedmiotami;
c. dostarczania zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

13. Postępowanie reklamacyjne. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Konsument zgłasza ten fakt w dowolny sposób (mail, poczta, telefon).

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Wadliwy produkt należy odesłać przesyłką pocztową pod adresem sklepu:
COMPUTEX, ul. Kapitulna 5, 25-011 Kielce.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca Konsumentowi natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.

Wysyłka wymienionego towaru do Konsumenta odbywa się na koszt sklepu.

14. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a COMPUTEX. Dowodem sprzedaży jest faktura VAT (lub paragon) wystawiana do każdego zamówienia. Dane Klienta nie są udostępniane osobom trzecim i innym firmom. Informacja o prywatności

15. Po złożeniu zamówienia każdy klient ma możliwość sprawdzenia, na jakim etapie realizacji znajduje się jego zamówienie. Będzie tam też przedstawiona historia wszystkich zakupów dokonanych przez Klienta w naszym sklepie. Status zamówienia

16. Klient w dowolnym momencie może wejrzeć w swoje dane zapisane w bazie sklepu tani-kolagen.pl i je skorygować. Moje dane

17. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia rozszczen´

1. Kupujący będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in. zwrócić się do o mediację do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej lub o rozstrzygnięcie do stałego polubownego sądu konsumenckiego działających na zasadach wskazanych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25). Aby skorzystać z mediacji lub wnieść sprawę do stałego polubownego sądu konsumenckiego należy złożyć odpowiedni wniosek. Szczegółowe informacje dotyczące obu procedur, podobnie jak formularze wniosków z których Konsument może skorzystać dostępne są na stronach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Więcej informacji na temat pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów można uzyskać na stronie http://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
2. Konsument może skorzystać także z pomocy miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub jednej z organizacji pozarządowych, do których zadań należy ochrona konsumentów takich jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.


18. Nasz adres:

COMPUTEX, 25-011 Kielce, ul. Kapitulna 5, NIP: 657-000-91-59, tel.41 36 62 200, tel. kom. 500 619 014